niedziela, 12 lipca 2020

Capri - 8 urodziny SSO

Co roku jest masa atrakcji i nowe stroje do zdobycia. Mam już w szafie kilka kompletów, które wyciągam są na specjalne okazje.

Zdjęcia z roku 2019 - impreza miała miejsce obok domu starego domu Jaspera.


Na miejscu spotykałam wiele znanych osób łącznie z druidami.


Ze swoimi ludzkimi towarzyszami przyjechały oczywiście ich wierzchowce i chętnie pozowały do zdjęć.


W roku 2019 był do zgarnięcia komplet urodzinowy do jazdy klasycznej w kolorach różowo-bordowym / białym i bukiet kwiatów do torby.



Ale najbardziej podoba mi się lewitująca czapeczka :D


Z roku 2018 jest czerwono-żółty komplet westernowy oczywiście z pasującymi ubraniami dla jeźdźca. Owijek nie było z tego co wiem, ale nie mogło zabraknąć urodzinowej mewy.


2017 (6-te urodziny) to klasycznie i niebiesko-biało z kokardkami. Niestety nie znalazłam butów (chyba ich nie mam w ogóle - to były jasnobrązowe balerinki) i te na zdjęciu są zastępcze. Owijek nie było.


2016 - urodziny piąte - komplet czarno-różowy ze złotymi gwiazdkami. Nie mam owijek :( i nie mam spodni i butów, ale te też pasują ;)


Za to 4-te urodziny były owocne - dwa komplety ciuchów - jeden to dżinsowa spódniczka i sweter,


a drugi sukienka z paskami. Również koń ma dwa komplety dodatków - dwukolorowy kwiatek (the best!) lub wstążki w kropki na ogłowie i ogon (not the best) ;)


Doceńcie moje poświęcenie przy przebieraniu siebie i koni :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz